۱۳۸۹/۰۴/۱۷

آشپزخانه ی زندگی


تجربه  را سر میکشم!
رفاقت  را بو میکنم!
و با اشتیاق تموم علاقه را می بلعم
اما همچنان نگرانم
از سرد شدن رابطه ها.
..
گاهی لذتش سخت میشود.
...
پس
تصمیم جدیدی می گیرم.
سعی میکنم علاقه ها را بو کنم تا لذتش از مشامم نپرد.
و سعی میکنم تجربه ها را مزه مزه کنم تا مزه ی لذتش زیر زبانم باشد.
کم کم .
کم بودن ها بهترین لذت ها را میدهند!

این حرف یک آشپز حرفه ای  است...

پ ن : داستانک ها رو در صفحه ای جداگانه مینویسم. به دلیل طولانی بودن و اشغال کردن فضای اصلی ، این بهترین حالت میتونه باشه. بعد از تکمیل و ثبت آدرس در وبلاگ اضافه میشود.

۴ نظر:

مهدیه گفت...

این پستتو خیلی دوس داشتم
مرسی

مونا گفت...

من اما گاهی از گرم شدن رابطه ها نگرانم...
بعنوان یک آشپز آماتور حرفی برای گفتن ندارم!
سلام!

مهدیه گفت...

میلاد من کامنتتو نفهمیدم ؟
... ؟

M I L A D گفت...

مهدیه جان.یه توضیح کلی درمورد اون کامنت بهت میدم. امیدوارم منظورم رو درست متوجه بشی. نظر ندادن ارزشش بیشتر از دادن نظرات بی خود و بی ارزشه. این یک قانون بوده همیشه.