۱۳۸۳/۰۳/۳۱

نه نه فيلتر نه

   تعدادی از وبلاگ نویسان ایرانی قصد دارند در اعتراض به اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سید احمد معتمدی در راستای ادامه و تشدید سیاست فیلترینگ و سانسور سایتها و وبلاگهای اینترنتی "اعتصاب وبلاگی" کنند.

به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، از خبرگزاري سينا، این وبلاگ نویسان که در وبلاگی به آدرس فیلتر نه، نوشته اند:"وزير پست و تلگراف و تلفن اعلام کرد که علاوه بر فيلترينگ سايتها به عملی جديد دست خواهد زد، کنترل سايتها و يا به عبارتی کنترل هر کليکی که شما در فضای مجازی اينترنت انجام می دهيد.
آنها قصد دارند"تا به عنوان نمادی از اعتراض به سانسور و کنترل در اينترنت از تاريخ اول تير ماه به مدت يک هفته اعتصاب وبلاگی و تعطيلی وبلاگ ها را انجام دهند. "
بر اساس اعلام این گروه از وبلاگ نویسان، در صورتی که تعداد وبلاگرها به ۵۰ برسد، اين حرکت انجام خواهد شد و این در حالی است که در زمان مخابره این خبر تعداد وبلاگرهایی که آمادگی خویش را برای همراهی با این اعتصاب کرده اند به بیش از 50 وبلاگ رسیده است.


آدرس اين وبلاگ:http://no-filtering.persianblog.ir/


 

۱۳ نظر:

ستاره گفت...

اوللللللللللللل

ستاره گفت...

سلام دوست عزيز . بسيار زيبا و جالب می نيسی . باعث افتخاره اگه به کلبه ی تنهايی منم سر بزنی .

hesam گفت...

بابا ای ول وبلاگ.لينکت کردم.

آرسام گفت...

وب بلاگ جالبی داری به منم سر بزن خوشحال ميشم
ما رو هم در یابین

منگوله گفت...

IN ROOZA HARJA MIRIM HARF AZ FILTERE? .. CHE KHABARE? ENGAR BAZARE SANSOOR BAZI HESABI DAGHEHAA! :)

امين گفت...

سلام.فيلترينگم بد درديه داداش.هميشه خوش باشي.اونورا هم بيا يه ديدي بزن.منتظرم.به اميد ديدار...

آرسام گفت...

سلام دوست عزیز مرسی که به من سر زدی و با نظر گرمت منو خوشحال کردی
امیدوارم که به من بازهم  سر بزنی به امید دیدار فعلا بای

saeid گفت...

سلام عزيزه دله برادر. خيلی با هاله اميد وارم موفق باشی .باز هم به من سر بزن يا حق

منگوله گفت...

تو هم که آپديت نکردی ....

امين گفت...

نيستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امين گفت...

فکر کنم رفتی مسافرت؟درسته يا نه؟

yasmin گفت...

کجایی پس؟

نازبانو گفت...

حالا اخرش چی شد ؟ من که نفهمیدم