۱۳۸۳/۰۴/۳۰

سلام.
اول از همه من متاسفم که  حدود 2 ماه نبودم .خوب ديگه مشکلات زياده .همش که نميشه پاي کامپيوتر نشست .يه مدت هم کامپيوترم ويروسي شد و نتونستم بيام.حالا ميشه گفت اوضاء آرومه وميشه به راحتي به کارهاي مهم برسيم .آره .خوب اين وبلاگ اخبار اينترني ? ماهه شد  هيچ تغييري نکرد. همون (...) هست که بود.


خوب بي خبر هم نباشيد ? خبر براتون دارم ..


قزوين بزرگ ترين قطب صادرات CD و DVD خاورميانه
 



بزرگ ترين کارخانه توليد CD و DVD خام خاورميانه، هفته گذشته باحضور "جهانگيري" وزير صنايع و معادن، در استان قزوين راه اندازي شد.


به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، از عصر ارتباط، جهانگيري در اين مراسم با اشاره سرعت روبه روشد و تغيير مستمربه عنوان بارزترين ويژگي تکنولوژي گفت:"در صنعت و بازار صنعتي ايران، اين رشته (فن آوري اطلاعات) جايگاه روبه رشدي دارد و ايران مجبور است که از صنايع IT، به صورت جدي هم به عنوان يک محصول براي بازدهي کار، و هم به عنوان يک سياستگذاري صنعتي استفاده کند.


در ادامه اين مراسم آقاي طاهري، مدير عامل شرکت مذکور، در يک خبر غير منتظره اي اعلام داشت: «با راه اندازي اين کارخانه و باهمکاري شرکت هاي معتبر بين المللي، ايران پس از تايوان به بزرگ ترين قطب توليد CD و DVD خام در جهان تبديل خواهد شد. »


وي، با اشاره به اينکه کليه عمليات مربوط به طراحي و بخش هاي اجرايي اين پروژه در ايران با بهره گيري از استعدادهاي موجود در شرکت "توليد ديسک هاي نوري ايران" انجام گرفته است، افزود: «اين گروه توانسته اند کارخانه اي به مساحت 15 هزار متر مربع را طي مدت 5/2 ماه به صورت کار شبانه روزي به اتمام برسانند که رکوردي کم نظير در زمينه ساخت کارخانه هاي صنعتي در کشور است. آقاي جهانگيري در ادامه سخنان خود، با اشاره به اينکه کشورهاي اروپايي و همچنين کانادا براي استفاده از مهندسان کامپيوتري و نرم افزاري ايران، سهميه هايي را در جذب آنها در نظر گرفته اند، اظهار داشت: «يکي از عواملي مه باعث شده کشوري مانند هند توانسته است در مدت زمان کوتاهي، صادرات نرم افزاري خود رابالا ببرد استفاده اين کشور از نيروي انساني خود اين کشور و آگاهي و تسلط آنان به زبان انگليسي است.


بدون ترديد ايران مجبور است از صنايع IT به صورت وسيع و فراگير استفاده کند. و البته معرفي صنعت IT نيز نيازمند حرکت به سمت صنايع "هاي تک" است. جهانگيري نيز از اين مسئله غافل نمانده و با بيان اينکه صنعت داخلي کشور "هاي تک" نياز به استفاده نرم افزاري و سخت افزاري از فن آوري اطلاعات دارد. وي، خاطر نشان کرد، در سال گذشته و براي رسيدن به اين هدف به بيش از 50 واحد از صنايع، اجازه توليد نرم افزار داده شده است.


در اين ميان اظهارات آقاي طاهري، مدير عامل اين شرکت، بسيار اميدوار کننده به نظر مي رسد وي که در مراسم افتتاح اين پروژه سخن مي گفت با بيان اين مطلب که ظرفيت توليد اين کارخانه تا پايان فاز 3، به بيش از 10 برابر مصرف داخل کشور خواهد رسيد، اظهار داشت: «با قرارداد منعقده، 90 درصد از توليدات اين کارخانه توسط بزرگ ترين توزيع کنندگان CD و DVD خام جهان از جمله شرکت هاي سامسونگ و فيليپين به کشورهاي جهان صادر خواهد شد.


وي در ادامه با اشاره به صرفه جويي ارزي گفت: «با تکميل فاز سوم اين کارخانه، سالانه از خروج بيش از 150 ميليون دلار ارز جلوگيري شده و از محل صادرات، حدود نيم ميليارد دلار ارز نصيب کشور خواهد شد. »


به گفته وي با تکميل اين کارخانه و فراهم بودن همکاري مناسب مسوولان، حدود 2 هزار فرصت شغلي تازه در استان قزوين پديد مي آيد.
 



بنده شخصا تبريک ميگم.


..................................................................................................................


 و يک خبر ديگر:


اين هشدار را جدي بگيريد، به سراغ هر سايتي نبايد رفت


كاربران اينترنت كه از سايت‌هاي پر مشتري ديدن مي‌كنند، ممكن است ناآگاهانه كد مخرب را به كامپيوترهاي خود منتقل ساخته و شبكه‌ي پرقدرتي را براي حمله‌ي آينده‌ي هرزنامه‌ها ايجاد كنند.


به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، از سايت SG به نقل از ComputerWeekly، مدير فناوري شركت NetSec، گفته است كه اين شركت خدماتي براي ايمني، به بنگاه‌هاي عظيم اقتصادي و آژانس‌هاي دولتي ارائه كرده و در حال يافتن دليل ايجاد ترافيك‌هاي مرموز در شبكه‌هاي مشتريان خود است.
اين شركت با بررسي ديوارهاي آتش و داده‌هاي موجود در شبكه، متوجه شده است زماني كه كاربران به برخي از سايت‌ها مراجعه مي‌كنند، ممكن است به طور ناآگاهانه بخشي از كد مخرب Javascript را كه به تصاوير اينترنتي متصل است، به كامپيوترهاي خود منتقل كنند. اين وب سايت‌ها اغلب شامل مزايده‌هاي آنلاين، موتورهاي جستجو و سايت‌هاي خريد هستند.
اين كد، بدون اطلاع كاربران، كامپيوترهاي آنان را به يكي از دو آدرس اينترنتي در آمريكاي شمالي و روسيه متصل مي‌كند.
همچنين مي‌تواند آدرس وب سايت‌هايي را كه توسط كاربران كامپيوترهاي آلوده مشاهده شده و نيز كلمه‌ي عبور آن‌ها براي دسترسي به اين سايت‌ها را جمع آوري كند. به علاوه، اين كد مي‌تواند شبكه‌اي از ماشين‌هاي آلوده ايجاد كرده تا به اين طريق در آينده براي ارسال هرزنامه‌ها در اينترنت، از آن استفاده كند.


اين ويروس موجب تخريب كامپيوترهايي مي‌شود كه سيستم عامل ويندوز و مرورگر Internet Explorer، بروي آن‌ها اجرا مي‌شود


موفق باشيد.....


 

۴ نظر:

على حسنى گفت...

بسياری از وبلاگ نويسان امروز ما کسانی هستند که از سر دلسوزی و با صرف وقت قابل توجه و سرمايه شخصی خويش در صدد بيان مشکلات جامعه و راه حل آنها هستند. آنان از اين که سيستم حکومتی جوابگوی توقعاتشان نيست به شدت رنج می برند. ما بايد اين سرمايه های ارزشمند با نظرات و سليقه های مختلف را ارج نهيم و از آنان تقدير کنيم. بسياری از اين انديشه های گرانبها به علت تضاد با منافع فرصت طلبان مورد بی مهری قرار می گيرند. اما بايد پذيرفت که اگر حکومت در دست خود ما هم بود ؛ نمی توانستيم همه ی اين توقعات را برآورده کنيم. پس بايد:

۱= در خواسته هايمان بر اساس منطق صحيح ؛ کاملا بينديشيم.

۲= آنها را در معرض نقد منصفانه ديگران قرار دهيم.

۳= با سنجش آراء به طور فراگير و مستمر؛ ميزان طرفداران نظرات را تعيين کنيم تا با آمارهای حقيقی؛ مانع هوچی گری و جنجال آفرينی شويم. ( کار علمی به جای سياسی کاری! )

۴= و بالاخره ثمره ارزشمند اين خواست جمعی را با روشهای صحيح مجدانه پی گيری نموده ؛ و کارمان را از مرحله سخن به ميدان عمل بکشانيم...

و برای تحقق اين همه ؛ جايگاهی لازم است که ....
14abdollah.persianblog.ir

منگوله گفت...

واه نمرديم و قزوين مشهور رو هم ديديم! :) ... راستی چه عجب!!!!

فاطمه گفت...

دل غریب من از گردش زمانه گرفت/به یاد غربت زهرا شبی بهانه گرفت/شبانه بغض گلو گیر من کنار بقیع/شکست دل از دیده اشک دانه دانه گرفت/ز پشت پنجره ها دیدگان پر اشکم/سراغ مدفن پنهان و بی نشانه گرفت/نشان شعله و دود و نوای زهرا را /توان هنوز ز دیوار و بام خانه گرفت/مصیبتی است علی را که پیش چشمانش/عدو امید دلش را به تازیانه گرفت/چه گفت فاطمه کان گونه با تاثر و غم/علی مراسم تدفین او شبانه گرفت/فراق فاطمه را بوتراب باور کرد/شبی که چوبه تابوت را به شانه گرفت

behzad&hesam گفت...

سلام بابا yahoo خلاصه نمشه حسام همين جوری يه زری زد بما سر بزن ۲باره