۱۳۸۹/۰۴/۲۴

دخترم دقت کن..




یه نگاه به چب بنداز یه نگاه به راست. پاتو بذار رو گاز. آروم کلاج رو بردار و برو.
تققققققققققققققق#$#%^@#$%@^&@&
خوردی تو دیوار؟
وقتی نگاهت به کسی بیفته بی منطق مسیرت هم اونوری میشه.
قبول کن.
فکر میکنی بیشتر تصادفت چطوری رخ میده؟
بیشتر تصادفات درون شهری که میگن دلیلش خواب آلودگی و این چیزاست چرنده.
خودم دیدم.
خودم دیدم پسره چطوری رفت روی گاردریل خیابون. گویا میخواست با ماشین بره توی پیاده رو دنبال یه بنده خدایی.
تازه این که چیزی نیست.
من یکی رو میشناسم از پارکینگشون که در اومده بیست متر هم نرفته بوده زده به تیر برق به اون گنده ای.

بعضی وقتا فکر میکنم میبننم اینکه میگن خانم ها رانندگی شون خوب نیست درصدی کمی از تصادفات رو ناشی میشه. مشکل خودشون هستن نه رانندگیشون.
یارو  داشته تو خط سرعت 120 تا میرفته یهو نمیدونم چی میشه میپیچه میره تو درماشین بقلی و ماشین بقلی چپ میکنه
ماشین زنه داغون شده بوده و میبرنش بیمارستان. وقتی پسره رو از تو ماشین در میاوردن تو دستش یه شماره بوده...
خدابه خیر بگذرونه!
البته همیشه دلیل بر توجه نمیشه. خیلی هاشون اشتباهات طرف هم هست.
مثلا یه احمقی داره از یه خیابون یک طرفه رد میشه به جای اینکه چپ رو نگاه کنه راست رو نگاه میکنه. و حتما مثله خنگا به خودش میگه. این ماشینا که همش دارن میرن. چرا ماشین نمیاد از روبه رو....
حقش بود بزنم بکشمش.
( به قول یه دوست قدیمیم که دیگه نیست. تو همیش به جنس مونث توجه میکنی)
خوب خودت بگو. وقتی هر مشکلی سر منشأش از یه مونث شروع بشه خوب دیگه دست من نیست.
هرچقدر هم دست فرمونت خوب باشه یا میخوره به چیزی یا چیزی میخوره بهت.
از همین جا اعلام میکنم توصیه میکنم .به فکر این جوونای مملکت باشین. حیف نیست تو اوج جوونی زمین گیر بشن؟
لطافا دقت کنین.


امیدوارم برادرنمون گوش کنند و رفیق بازی رو هنگام رانندگی فراموش کنن.


و دخترم.
رانندگی فقط فشار دادن پا روی پدال گاز یا پیچوندن فرمون نیست به خدا.... 

من خانمی رو میشناسم که هنوز دنده 3 رو تجربه نکرده. با اینکه هر روز مسیرش از تو اتوبانه.

دقت کنین تورو خدا
اینو برادرانه میگم...

۵ نظر:

مهدیه گفت...

چرا منشا مونثان ؟
منشا مذکر هان و ذهنشون
خب هر چیزی جا داره
:)))
خانوما مقرراتی میرونن و مردا ازین ناراحتن
مگه نه؟
وای چه جبهه ای گرفتما !!

MoNa گفت...

من اعتراض دارم!
یعنی چی؟شما آقایون دنبال رفیق بازی باشین و ما خانوما بشیم منشا خونه نشینی شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نخیرم،مشکل اون دسته آقایونی هستن که خیابونو یا با مسابقه رالی اشتباه میگیرن یا با کافی شاپ
بعدم دلم میخواد اون چشماشونو از کاسه در بیارم که وسط اتوبان هم ...استغفرالله!
اون پسره هم که دستش شماره بوده احتمالا میخواسته بده به دختره ولی طرف قبول نکرده و در نهایت مثل همیشه کاسه کوزه سر خانومای بیچاره خالی میشه
ببین من یک فمنیست به تمام معنا هستم و الانم دنبال یک آیکون در حال انفجار میگردم.دهه!

MoNa گفت...

در مورد نظرت میخواستم بپرسم اگه اون شخص از خداش باشه که تو رو توی خوابشم نبینه اونوقت چی؟به نظورت بازم گفتنش زیاد جالب نمیشه؟
(همه آزادن نظرشونو بگن،من ناراحت نمیشم مطمئن باش)

MoNa گفت...

یک سوتی دادم توی کامنتم ولی به روی خودت نیار!

M I L A D گفت...

داره کم کم یه سری چیزا افشا میشه...
ایول به خودم.
البته اگه دوستان دقت کنن من برای 2 طرف گفتم.
چیکار کنم خوب؟ نزدیک بود یکی ازاین جوانان رو بفرستم به دیار باقی.
مونا سوتی چی دادی؟ البته فکر کنم فهمیدم ولی باشه به روی خودم نمیارم.
D:

مهدیه؟ از تو بعید بودااا. تو که روشن فکر بودی!؟