۱۳۸۹/۰۴/۱۳

سلامی کهنه از خانه ی نو


بعد از مدتها تونستم با کمک دوستم که جزو لینکش توی  روزانه هام  هست اون وبلاگ رو به این  وبلاگ انتقال بدم. سخت بود. ولی باید انجام میشد
امیدوارم بتونم اینجا بهتر از همیشه و بیشتر از گذشته بنویسم.
امیدوارم دوستای گلی که دارم بیشتر از دیروز با من باشن تا نگرانی هام از خونه ی جدید کمتر بشه . از تنهایی ای چهاردیواری که هر رنگی باشه آخرش با بستن صفحه به پایان میرسه.
ولی همین دوستان گلم هم میدونن. من بیشتر برای خودم مینویسم! برای خودم یا...
همه میگن نوشتن فرار از خواسته هاست. ولی من از چیزی فرار نمیکنم.
نمیدونم!
ولی همین رو میدونم که این وبلاگ هرچی که باشه توی تک تک کارکتر هاش داره رشد کردن و بزرگ شدن منو نشون میده!
داره توی تک تک پست هاش نشون میده من چطور میتونم تغییرکنم و چطور میتونم تغییر نکنم!!!!

این برای من شیرینه. برای منی که دیروز خودم رو از ذهنم پاک میکنم ولی برای به یاد آوردنش نیاز به کمک دارم!

اینجا برای من شرینه .برای اینکه شاید مرد تنهای شب بودن فقط معنیش دلتنگی نباشه. شاید بعضی ها بگن غرورباشه. شایدم افسردگی!
ولی هیچ کدوم نیست!!
مرد تنهای شب فقط کسی هست که نمیدونه حرفهاش  ، دردهاش ، غمهاش ، شادیهاش رو به کی بگه!؟
واقعا کی قابل اعتماده؟
واقعا کی میتونه مرحم امروز باشه و  فردا که شد امروز رو یادش نره!؟
کسی هست؟
نیست!!!!

۴ نظر:

زهره گفت...

راستی لینکتو ویرایش کنم؟
اونجا دیگه نمی نویسی؟

زهره گفت...

سلام
خوبی؟
خونه نو مبارک
قالبت خوشگله
من اینطور مواقع بهتر از دوستای وبلاگیم سراغ ندارم
برای همینم هست که همه چی رو توی وبلاگم می نویسم
و وبلاگمو تمام دوستای وبلاگیمو دوست دارم

مهدیه گفت...

اول اینکه واقعا تبریک داره خونه ی جدید
اما یه جیز : رنگ طوسی و مرد تنهای شب و فرهاد تم غمگین داره ... البته حقم داری جون معمولا ما اینجا از شادی لحظه ها کم مینویسیم متاسفانه !
با اینکه گفتی با پست های وبلاگ یزرگ شدنمونو میشه حس کنیم واقعا موافقم ، واسه من که اینجوریه
برای من وبلاگ نویسی در واقع سر زدن به خودمه تو این دنیای شلوغ .. بقول خودم میگذارم دلم بگوید و دستم بنویسد .. حرفهایی که برای نوشتنن ! حرفهایی که نه میشه بگی و نه میشه نگی !
من تو وبلاگم با خودم و نگاهم تنها و ازادم
:)

مهدیه گفت...

سلام
خوبی؟
اتفاقا خیلی وقته به فکر کوجم اما نمیدونم جطور میشه وبلاگ الانمو همینطور که هست یه نسخشو کپی داشته باشم ، میشه ؟
اینجا جطور میشه نظر خصوصی گذاشت ؟!