۱۳۸۹/۱۰/۱۹

روزهاي گرم آبي رنگ...!


شايد گفتنش سخت شود چون امروز‌ ، روز خوب آبي رنگ من است!

روزي كه دوستي هايي از قديم در تمام شاخ و برگهاي زندگي من اثري داشته است و امروز در بهترين زمان ،‌ تمام اين شاخ و برگها را براي رسيدن به اين زيبايي جمع كرده ام!!
زيباترين چيزي را كه در گذشته در فكرم بود را در مشتم نگه ميدارم و با تمام شوق و مهرباني و خوشحالي قدر خوب بودنهايش را ميدانم!

شايد گفتن اين موضوع كمي دشوار باشد ولي وقتي كلمه به كلمه حرفهايم را در گوش تو ميخوانم، ميدانم كه گفتن اين حرفها در امروز من براي امروز تو بسيار سخت تر است. تا ديروز من در ديروز تو...
چون تو همان ديروزي هستي كه لحظه به لحظه از من را در ذهن خود داري. تمام رفتن ها آمدن ها گريه ها خنده ها خوبي ها بدي ها و و و ...
بودنم
شدنم
وقتي اين حس خيال انگيز به يك حس خاطره انگيز تبديل ميشود، تنها چيزي كه در ذهن تو  به جنبش مي افتد نزديكي آدمهاست!!!

اينكه هر روز و هر شب به اين موضوع فكر ميكني كه چطور ميشود كسي را كه هرگز فكري براي رسيدن به آن نداشتي را امروز در كنارت داشته باشي.
شايد تنها راه فراموش كردن  حماقت ديروزم ، شجاعت امروزم است!!!
و شايد  قسمتي از آن براي گفتن واقعيت ها و حقيقت ها...

 

۵ نظر:

غزال گفت...

گاه در سکوت است که همه چیز زاده می شود، گاه یگانه کار ما بیان نکردنِ هیچ حرفی، به کار نبردنِ هیچ ابتکاری است...

کلبه برفی من گفت...

سلامممم
خوبی؟
مرسی از لطفت
اولین امتحانم که خوب بود
2 تای بعدی وحشتناکه
هفته بعده
می ترسم
دعا کن

کلبه برفی من گفت...

خوشحالم که امروز روز خوب آبی رنگ توئه
امیدوارم هر روزت همینطور خوب باشه
اینکه کسی رو که هرگز فکر رسیدن به اونو نداشتی امروز کنارت باشه.......
می تونه خیلییی قشنگ باشه

مونا گفت...

مهمترين هديه به قشنگترين چيز زندگيت اينه كه قدرشو بدوني..
چقدر خوبه كه شجاعت هميشه در حدي بمونه كه از مرز حماقت هم نگذره
واقعيت رو نميدونم ولي گفتن حقيقت سخته.خوبه كه از عهدش بر اومدي
موفق باشي.

حسینی سیانکی گفت...

سلام با تشکر از مطالب خوبتون
براتون آرزوی موفقیت میکنم.
بهترین دکتر کاردرمانی تهران
بهترین دکتر گفتاردرمانی تهران